Nytt lösenord så nu kan jag uppdatera

Nu har jag lyckats att komma in i min blogg igen. Så nu ska jag snart uppdatera lite. Men jag kan i alla fall berätta att vi har fått katter. En hona som är vild och hennes två små kattungar som bor i uthuset. Vi hoppas de ska bli tamkatter. Vi ska försöka ta in dom.

Jag har fått en ny vän - han är stor, smal, ung och svart. Han blir vansinnigt glad när han får träffa mig och jag får pussar. Jag tror jag håller på att bli kär. Vi ses nästan varje dag på lunchen och går i Humlegården. Det är ju så roligt att få lite uppskattning. Han heter Aramis.

Kommentarer
Postat av: Ester

Härligt, ser fram emot lite info från huvudstaden.

2009-09-18 @ 15:03:27
Postat av: Ester

Du har väl inte tappat bort ditt lösenord igen...

Ser fram emot några snygga höstbilder från Torpet

2009-10-07 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0